فروشگاه طاقه اعلا این افتخار را دارد که شما مشتریان عزیز را در تمام مراحل مشاوره، خرید و رسیدن اجناس به دست شما ، همراهی نماید.

کارشناسان ما در طاقه شما را در انتخاب بهترین ها راهنمایی نموده و سازوکار سفارشات، خرید، ارسال و تحویل را تا اتمام مراحل بطور جدی پایش می کنند.

تعهد ما ارائه اجناس با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت  در کوتاهترین زمان ممکن است.

گروه پارچه سرای طاقه اعلاء  با پخش عمده پارچه به سراسر کشور توانسته بخش زیادی از نیاز مشتریان  را فراهم کند.

از مزیت های رقابتی این مجموعه، تنوع بالای محصولات، ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین پارچه با مناسب ترین قیمت، ارسال سریع به تمامی شهر ها و روستاها و همچنین پرسنل مجرب می باشد که کار خرید شما را از صفر تا صد پیگیری خواهند کرد.

همراهی با ما به منزله مشاهده آنلاین‌ و حضوری بخش بزرگی از بازار پارچه در سراسر کشور است. واضح است که مقایسه قیمت انواع پارچه و خرید مستقیم از کارخانجات نساجی می تواند صرفه اقتصادی زیادی برای شما همراه داشته باشد.

پارچه سرای طاقه اعلاء  به مرکزیت شهر اصفهان در سراسر ایران پهناور فعالیت می کند و امکان خرید به سه صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی برای مشتریان تمامی نقاط کشور امکان پذیر است

هدف ما رساندن بهترین جنس پارچه با نازلترین قیمت به دست متقاضیان واقعی این منسوجات می باشد. شما برای مغازه پارچه فروشی و یا برای کار دوخت و دوز در کارگاه تولیدی خود نیاز دارید با خرید عمده انواع پارچه می توانید به صورت کاملا غیر حضوری اقدام به سفارش نمایید.