پارچه های فلامنت

پارچه های فلامنت

پارچه فلامنت

پارچه ها براساس نوع الیاف به سه دسته پارچه های الیاف طبیعی با منشاء گیاهی، پارچه های الیاف طبیعی با منشاء حیوانی و پارچه های الیاف مصنوعی تقسیم می شوند.

فلامنت از نوع الیاف مصنوعی می باشد با این تفاوت که در زمان تولید پارچه، الیاف فلامنت با الیافی همچون پنبه و ویسکوز که جزو الیاف طبیعی هستند ترکیب میشوند. درصد الیاف مصنوعی و طبیعی و همچنین نخ فلامنت در تولید پارچه فلامنت متغیر می باشد.

با توجه به نوع کاربرد، پارچه فلامنت در عرض های استاندارد و متفاوتی تولید می شود. عرض های 1 متر، یک و نیم متر، یک متر و 60 سانت، 2 متر و 3 متراز جمله عرض های رایج این نوع پارچه در بازار می باشد.

ویژگی های پارچه فلامنت

·         عدم پرزدهی

·         ضد حساسیت

·         تنوع در ظاهر از نظر براق بودن و مات بودن

·         ثبات بالای رنگ و جنس در شستشو

·         ثبات نوری بالا

·         ماندگاری بالا در برابر فرسایش و سایش

·         نرمی و لطافت فوق العاده

·         ضد قارچ

·         مقاومت بالا در شرایط اسیدی

·         قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست

·         چروک نمی شود.


پارچه فلامنت ساده

پارچه فلامنت ساده پرفروش ترین نوع پارچه فلامنت در بازار می باشد که در رنگهای متنوع تولید می شود. پارچه فلامنت ساده در مصارف گوناگون کاربرد دارد و بیشترین کاربرد آن در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

پارچه بیمارستانی از جنس فلامنت:

تار و پود پارچه فلامنت بیمارستانی از جنس فلامنت همان طور که از اسمش پیداست از الیاف فلامنت بوده و قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد. این نوع پارچه در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است.

پارچه بیمارستانی از جنس فلامنت با توجه به ویژگی ها و قیمت ارزان به عنوان پارچه یکبار مصرف برای لباس بیمار استفاده می شود.

پارچه بیمارستانی از جنس فلامنت پنبه:

پارچه فلامنت بیمارستانی از جنس فلامنت پنبه می باشد که تار و پود آن ترکیبی از فلامنت و پنبه است. پارچه فلامنت پنبه ای به خاطر داشتن الیاف طبیعی پنبه بسیار لطیف بوده و در عین حال کمی گران تر از پارچه فلامنت ساده است.

  

پارچه های فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی در رنگ های صورتی و آبی در قالب رول های 100 متری در پارچه سرای طاقه علا موجود می باشد.